Een vraag? kim@fabulous-c.be

Veilige betalingen

Gratis verzending vanaf 75 euro

Levering binnen de 3 werkdagen

Home>Klanteninfo
Klanteninfo2020-08-26T11:30:53+02:00
Ik heb een verkeerde of beschadigde levering ontvangen. Wat kan ik doen?2020-08-31T23:17:25+02:00

We hechten veel belang aan je bestelling, maar soms kan er wel eens iets fout lopen.
Gelieve contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. Wij helpen je zo snel mogelijk verder en zoeken naar een oplossing.

Kan ik mijn aankoop retourneren?2020-08-28T13:37:54+02:00

Dit kan volledig gratis op afspraak in het magazijn te Theet 78, 9220 Hamme, binnen de 14 dagen na datum van ontvangst.

Je kan ook eenvoudig alle artikelen retourneren met de post, binnen een termijn van 14 dagen na datum ontvangst van jouw levering. Opgelet deze optie is niet gratis! Verzendingskosten zijn voor eigen rekening. Voeg zeker de factuur bij je pakketje! Anders is het moeilijk voor ons om te achterhalen van wie de retour is.

Wanneer je een item retourneert, moet je altijd deze retour aankondigen door een e-mail te sturen met daarin vermelding van alle artikelen die je wil retourneren naar kim@fabulous-c.be. Vermeld steeds het artikelnummer, kleur en maat, je hoeft niet te wachten op een antwoord.
Daarna maakt je een retouretiket aan via: https://parcel.bpost.be/nl/create-label

  • E-mail bestemmeling: kim@fabulous-c.be
  • Retourneren naar magazijn: FABulous-C, Theet 78, 9220 Hamme.
  • Retourneren naar pakjesautomaat: Lidl Hamme, Veldstraat 31, 9220 Hamme (deze optie is het goedkoopst)

Het geld zal binnen maximaal 2 weken terug gestort worden, na ontvangst van je retour.

Let op!
Verzendkosten worden niet vergoed. Als je dus iets verstuurd zonder verzendkosten en dit komt terug in ons magazijn, dan worden de verzendkosten door ons aangerekend en word het totaalbedrag van retour in mindering gebracht met de door ons betaalde verzendingskosten.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:

  • Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
  • Artikelen waarvan het etiket is verwijderd
  • Artikelen die geuren bevatten van parfums of andere
  • Artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
  • Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
Kan ik een factuur ontvangen van mijn aankoop?2020-08-26T12:14:12+02:00

Bij elke aankoop krijg je een document via e-mail met daarin je besteloverzicht. Wens je een factuur met BTW-nummer? Dan kan je dit aangeven bij je gegevens tijdens het afrekenen. Zet een vinkje bij “BTW factuur gewenst?” en vul nadien BTW nummer in en (optioneel) je bedrijfsnaam.

Waar kan mijn pakketje geleverd worden?2020-08-29T01:38:17+02:00

Standaard zal je pakketje verzonden worden naar je factuur adres, tenzij je aangeeft dat het op een ander adres moet geleverd worden. Dat kan je doen door tijdens het afrekenen een vinkje te zetten bij “Verzenden naar een ander adres?” en daar de juiste gegevens in te vullen.

Ben je vaak afwezig en kan je je pakje niet in ontvangst nemen? Dan kunnen we je pakje ook aan een pakjesautomaat of afhaalpunt van bpost leveren. Bij de verzendopties kies je voor “Pakjesautomaat of afhaalpunt”. Nadat je bestelling is toegekomen, krijg je van bpost een e-mail met de vraag waar je pakketje mag geleverd worden.

Wat is de leveringstermijn?2020-09-08T10:31:00+02:00

Pakjes worden steeds zo snel mogelijk aan bpost overhandigd. Je bestelling wordt dus altijd, met uitzondering van feestdagen/eventuele stakingen en vertragingen door bpost, binnen maximum 3 werkdagen geleverd.

Kan ik mijn pakketje zelf komen afhalen?2020-08-26T12:37:54+02:00

Wanneer je gekozen hebt om je aankoop zelf af te komen halen in ons magazijn, dan nemen we hiervoor direct na je aankoop contact op met jou om zo een dag en uur af te spreken. Het adres van ons magazijn is: Theet 78 te 9220 Hamme.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?2020-08-26T12:07:45+02:00

Voor de levering van jouw bestelling doen we beroep op de verzenddiensten van bpost. Verzendingen naar een adres in België zijn gratis vanaf een aankoopbedrag van € 75. Onder dit aankoopbedrag bedragen de verzendkosten € 5,70. Woon je binnen de gemeente Hamme (postcode 9220), dan wordt je pakketje altijd gratis aan huis geleverd.

Hoe kan ik betalen?2020-08-26T11:54:29+02:00

Bij je online bestelling kan je betalen met Bancontact of directe overschrijving. Indien je kiest om zelf de overschrijving te regelen, verwerken we je bestelling van zodra we de betaling ontvangen hebben.

Kom je je aangekochte artikels afhalen in ons magazijn (Theet 78 – 9220 Hamme) dan kan je Cash betalen, met Payconiq of via overschrijving met Bankapp ter plaatse.